RC2 i686

Łukasz J. Mozer baseciq-news w europa.fcp.edu.pl
Wto, 8 Paź 2002, 02:08:13 CEST

Witaj Jarosław,
Dnia 7 października 2002, o 23:31 napisałeś:

> b) Po co mi apt (jak jest poldek)? ;)

żeby zachęcić takich debianówców albo innych honejów?

> h) Po co mi pine jak jest mutt ? ;)

nie trolluj.

> i) Po co mi targa? ;)

tu się zgodzę.

i jeszcze: po cholerę exim? ja rozumiem że jakiś mta by się przydał,
ale skoro mamy być oazą alternatyw, to może do jasnej ciasnej by się
ktoś mnie zapytał czy chce exima czy sendszmaila czy innego buszfixa?

--
=m=>[jack_] że ja niby się znam na linuksie
[jack_!jack w pe38.bydgoszcz.sdi.tpnet.pl] Bo się znasz :)

baseciq w baseciq.org | http://www.baseciq.org/ | LJM5-RIPE