RC2 i686

Wto, 8 Paź 2002, 10:09:35 CEST

Jacek Konieczny <jajcus w pld.org.pl> writes:

> No ale czemu domyślnie jest wybierany pakiet zawierający binarkę
> suid-root, jak mógłby zamiast tego być wybrany taki bez suida?
Bo poldek się nie interesuje czy jest suid czy nie ma tylko (afaik)
alfabetycznie bierze - takimi pierdołami gdyby się zajmował to był
by niezły ubaw. Pozatym exim jest najznakomitszy IMO ;)

--
Arkadiusz Miśkiewicz    CS at FoE, Wroclaw University of Technology
arekm w sse.pl   AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PLD/Linux