RC2 i686

Łukasz J. Mozer baseciq-news w europa.fcp.edu.pl
Wto, 8 Paź 2002, 15:04:55 CEST

Witaj Michal,
Dnia 8 października 2002, o 12:36 napisałeś:

> Są ustawione. (jak widać zgodne z moimi i Arka :-).

Marudzicie dziewczyny. IMAO skoro już instalujemy jakiś serwer SMTP to
ZU powinien zostać uświadomiony o SUIDowanej binarce. A później ja
słyszę od ludzi że PLD to ssie bo jakiegoś exima wrzuca mi w basic.

Poza tym, wracając do mutt/pine. A nie styknie samo 'mail'?

--
=m=>[jack_] że ja niby się znam na linuksie
[jack_!jack w pe38.bydgoszcz.sdi.tpnet.pl] Bo się znasz :)

baseciq w baseciq.org | http://www.baseciq.org/ | LJM5-RIPE