Zwalony instalator w nowej bootdisk_net.img

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Wto, 8 Paź 2002, 18:16:04 CEST

On Tue, Oct 08, 2002 at 05:53:31PM +0200, Daniel Mróz wrote:

> Czesc
>
>    Znowu zwalony jest instalator. Proba instalacji bootloadera konczy
> sie komunikatem `Fatal: Not a number: "read-only"'. Zawartosc
> lilo.conf po instalacji:

> lba32
> boot = /dev/hda
> map = /boot/map
> install = /boot/boot.b
> image = /boot/vmlinuz
>    initrd = /boot/initrd
>    label = pld
>    root =
>    read-only

> [...]

A mógłbyś wysłać /etc/installer.conf i /var/log/installer?
(może być na priva)

--
: Michal Moskal ::::: malekith/at/pld-linux.org :  GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: PLD Linux ::::::: Wroclaw University, CS Dept :  {E-,w}-- {b++,e}>+++ h