sodipodi configure error - mógłby ktoś zerknąć...

Grzegorz Godlewski ggodlewski w wi.ps.pl
Wto, 8 Paź 2002, 20:10:59 CEST

> Widzę workaround.
> Ale nadal nie wyjaśnił się problem o co tu chodzi i czy jeszcze
> w dzisięciu innych programach nie będziemy się z tym użerać?
Chyba tak, nie udalo mi sie znalezc przyczyny.

--
/ Grzegorz Godlewski                                                       /
\ Mail: ggodlewski w wi.ps.pl         Jabber JID: grzesiek w jabber.pld.org.pl \