sodipodi: nadal źle

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Wto, 8 Paź 2002, 22:25:58 CEST

On Tuesday 08 October 2002 22:18, Rafa³ Kleger-Rudomin wrote:
> Grzegorz Godlewski <ggodlewski w wi.ps.pl> writes:

Oto jak wygląda autogen.sh w Gnokii mojego autorstwa (workaround mojego
autorstwa :). I to działa niezależnie czy jest stary czy nowy gettext
(sprawdzane na redhacie i na pld). Natomiast jak to się robi poprawnie to nie
wiem i mimo, że miałem sprawdzić to nie sprawdziłem. Pkot jakoś nie narzeka
to mi się nie chce szukać :)

gettextize -c -f
if [ -f po/Makevars.template ]; then
	mv po/Makevars.template po/Makevars