icewm - nie dziala

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Śro, 9 Paź 2002, 07:56:43 CEST

On 8 Oct 2002, Marcin Wojtczuk wrote:
> Czyli _NIE_ działają. SEGV przy zamykaniu KMail oznacza, że nie zapisuje
> on ustawień. W tej chwili mnie KDE3 nie działa zbyt dobrze (właśnie SEGV
> przy zakończeniu _większości_ aplikacji). Kolega z LAN zgłaszał, że
> kinitd zżera ogromną ilość zasobów i wogóle działa badziewnie.

Czmu nie widzę na ten temat raportu w BTS?

> Testuję gnome i jest ślicznie.
>
> Za późno już na to, ale imvho powinnyśmy wrócić do KDE2.

Na pewno nie.
W KDE2 się pojawiały dziury i nikomu nie chciało się tego łatać. Dlaczego?
Bo i tak używali KDE3.
Poza tym KDE3 działa mi _znacznie_ lepiej i szybciej.
Kiedyś miałem ten sig11 przy zamykaniu aplikacji, ale już dawno
zapomniałem o tym. Nie miałem okazji zacząć dochodzić czemu tak było, ale
ktoś mi mówił, że to jest związane z prelink w qt. Nie bardzo chce mi się
w to wierzyć, ale...

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...