domena...

Śro, 9 Paź 2002, 11:58:29 CEST

On Sat, 7 Sep 2002, Michał Cieślicki wrote:
[..]
> [...]
> mi zarzucić działania na niekorzyść PLD lub developerów. Chodzi o to,
> żeby moje kompetencje były na tyle klarowne, żeby nikt nie obawiał się,
> że któregoś dnia PLD straci przez to współpracę, albo kto/cokolwiek
> związane z PLD lub PLD-Team zostanie przez tę współpracę wykorzystany.
>
> Podsumowując: chciałbym, aby warunki w jakich będę prowadził działania w
> imieniu PLD-Team były poparte nie tylko chwilową deklaracją poparcia,
> ale wsparciem i zaufaniem, na które oczywiście będę musiał sobie sam
> zapracować, oraz przede wszystkim formalnie podpartą kompetencją

Czyli mamy "kupić" kota w worku nie wiedząc ani co ani kiedy ani po co w
sumie masz robić w imieniu osób które mają ci wypisać in blanco prawo do
reprezentowania ?

> Miałem obawy, że pewne propozycje, które chcę wkrótce w formie RFC
> przedstawić mogą zostać na pewnym etapie zrozumiane inaczej niż ma to
> miejsce w rzeczywistości, jednak widzę, że grono developerów jest
> otwarte na pewne działania. Moim najbliższym celem będzie przedstawienie
> ogólnej proponowanej tematyki i zakresu moich działań, tak aby każdy
> mógł je poprzeć / skrytykować / odrzucić / dać się do nich przekonać,
> aż do momentu, w którym urodzi się nowa - lepsza koncepcja będąca nie
> moim pomysłem a wyrazem woli zdecydowanej większości PLD-Team.

Jak na razie *ZERO* konkretów, a to co co jest stanowi raczej ślad owych
konkretów których kształtów trzeba się domyślać.
Wybacz ale sam nie zgodze sie na coś co Tobie się wydaje, że jak wiem
że mi się wydje że ja wiem o co chodzi.