su (fwd)

Jacek Osiecki joshua w ceti.pl
Śro, 9 Paź 2002, 15:31:51 CEST

On Wed, 9 Oct 2002, Stacho Pal wrote:

> [...]

Hmm... A takie pytanko przy okazji:
Ja stosuję grupę wheel z opcją "trust" i "sufficient" - by niektórzy
użytkownicy nie musieli wpisywać hasła roota. Bez dyskusji dlaczego - po
prostu tak chcę ;-)
Kiedyś chciałem zrobić, by wymagana była grupa wheel (do używania su, ze
względu na suida właśnie) a jakaś inna grupa pozwalała na dostęp bezhasłowy.

Niestety nie chciało to działać - dla grupy wheel owszem był dostęp
bezhasłowy, po zastąpieniu ją inną - już nie...

Teraz się już da?

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki