KDE3 - nie tylko u mnie nie działa

Marcin Wojtczuk fastviper w telkab.pl
Śro, 9 Paź 2002, 17:03:51 CEST

W liście z śro, 09-10-2002, godz. 13:34, Michał Abramowicz pisze:
> Moj sylpheed tez nie kuma takich krzaczków :)

Dla pocieszenia dodam, że evolution też tego nie przeczytał poprawnie
;-)

PS: znalazłem buga w evolution: Przy dołączaniu pliku, zawierającego
pliterki (menu: Wstaw -> plik tekstowy) polskie literki są zamieniane na
'_'. Zgłosiłem na bugs.pld.org.pl. (Efekt widać poniżej).
--
 [  FastViper @ telkab . pl ][ http://www.stringi.com/viper/ ]
UWAGA! Zmiana From:, proszê wyregulowaæ KF. Przepraszam za k³opot.