KDE3 - nie tylko u mnie nie działa

Marcin Wojtczuk fastviper w telkab.pl
Śro, 9 Paź 2002, 17:06:37 CEST

W liście z śro, 09-10-2002, godz. 09:47, Piotr Szymanski pisze:
> Łukasz J. Mozer (Wednesday 09 of October 2002 02:46):
> No to niech ktos w koncu poda wersje kde i qt, wtedy moze cos sie znajdzie!!!

Chodzi o to co jest na ftp. Czyli:
poldek> ls qt-[0-9]* kdelibs-[0-9]*
kdelibs-3.0.3-3
qt-3.0.5-5

Buga na bugs.pld.org.pl znalazłem ;) W tej chwili w Ra jest KDE3 a
interfejs kategorycznie stwierdza, że w Ra jest KDE 2.2.2.
--
 [  FastViper @ telkab . pl ][ http://www.stringi.com/viper/ ]
UWAGA! Zmiana From:, proszê wyregulowaæ KF. Przepraszam za k³opot.