KDE3 - nie tylko u mnie nie działa

Marcin Wojtczuk fastviper w telkab.pl
Śro, 9 Paź 2002, 17:23:58 CEST

W liście z śro, 09-10-2002, godz. 17:15, Marcin Wojtczuk pisze:
> Chyba, że evolution importuje pliki z pliterkami tak, że wkłada UTF-8 a
> potem mimo ustawienia na iso-8859-2 i tak zmienia sam na UTF -> to też
> bug.

Ok, mam go ;-). Przy imporcie pliterek używany jest UTF-8 a potem
rzutuje to na kodowanie listu, niezależnie od ustawienia kodowania liter
z menu.
Poprawiam ticket 381.
IMHO trzeba kazać evolution używać kodowania dla języka (czyli żeby
sprawdzał locale i kodował znaki w iso-8859-(1|2) ). To wogóle jest
wykonalne ? A może wystarczy coś przestawić w GNOME (gdzie ??).