boje z QT

Michal Kochanowicz michal w michal.waw.pl
Czw, 10 Paź 2002, 14:57:00 CEST

Tomasz Berg wrote:
> Mam problem ze skompilowaniem programu uzywajacego biblioteki QT
To fajnie.

> ale po kolei - moim zdaniem, cos jest nie tak,
Powiedz to debilom z trolltecha.

> - najpierw nieustawiona zmienna QMAKESPEC,
A ustawiłeś ją?
/usr/X11R6/share/qt/mkspecs/linux-g++

> - potem uic poza sciezka bin'ow,
Pierdolisz.

> - a teraz utknalem na etapie kompilacji (qt-devel jest zainstalowane),
>
>   sprawa rozbija sie o QTDIR, nie wiem za bardzo na co ja ustawic, bo
/usr/X11R6

> poszczegolne katalogi sa porozrzucane po systemie,
>   program nie moze znalesc includow qt, nawet jak ustawie recznie w Makefile
Pierdolisz. Poza tym nie ma potrzeby ręcznego grzebanai w Makefile.
Która wersja pakietu?

>   to dalej mam problemy z kompilacja, dalej czegos brakuje.
Cherbatę pijam ekspersową, więc nie mam z czego wróżyć.

> Wedlug tego co znalazlem w sieci, to w pld wszystko powinno dzialac samo ...
Nic kurwa nie będzie działać ci *samo*.
--
--= Michal Kochanowicz =--==--==BOFH==--==--= michal w michal.waw.pl =--
--= finger me for PGP public key or visit http://michal.waw.pl/PGP =--