na krawędzi

Sob, 12 Paź 2002, 14:52:19 CEST

On Sat, 12 Oct 2002, Mariusz Mazur wrote:

> Robię sobie taki super hiper nowoczesny builderek (rpm 4.1, wszystko
> kompilowane gcc3.2, glibc2.3, ac/am najnowsze, coreutils zamiast
> file/text/sh-utils itd.).
>
> Coś mi się kołacze po głowie, że mówiłeś parę miesięcy temu, że trza by jakieś
> gdbm czy jak to się to zwało wywalić wogóle z pld. Masz jakąś określoną listę
> czego nie powinno być w pld "nowej generacji"?

Do usunięcia:
- db3 (zastąpić to powinno db4 które dostać powionno nazwę db), gdbm,
- wersjonowanie modułów,
- pliki .la do modułów o ile nie są używane (zwykle tak jest o ile
  program nie używ libltdll; tak czy inaczej "strace -e trace=file" czy
  próba uruchomienia plikacji bez plików .la wykazuje czy jest to
  potrzebne czy nie) .. wogóle najlepiej by było jednak nie używać
  libldtd (ale to wymaga zmien).