mozilla.spec

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Pią, 11 Paź 2002, 00:21:08 CEST

On Thu, 10 Oct 2002 23:08:03 +0200 (CEST)
Andrzej Krzysztofowicz <ankry w green.mif.pg.gda.pl> wrote:

> Czy ja czegos nie rozumiem, czy ktorys z tych pakietow (mozilla, nss)
> jest rozwijany na niewlasciwym branchu ?

nss jest w devel bo nikomu się nie chce sprawdzić czy działa z czymś
innym niż mozilla, więc jak ktoś chce mieć 1.1 (słabo testowana) to musi
się trochę pobawić. Narazie zapał opadł z mozillą, bo jest wielkie
czekanie na 1.2 któa ma mieć podobno już pełen support dla gtk+2 a co za
tym idzie, będzie mozna zrobić galeon2 ;-) A tak swoją drogą
ofiacjalnie w Ra ciągle jest 1.0

                         Artur