mozilla.spec

Grzegorz Golawski grzegol w pld.org.pl
Pią, 11 Paź 2002, 16:54:40 CEST

On pią, paź 11, 2002 at 04:01:05 +0200, Michał Abramowicz wrote:

> Nie naklada mi sie patch mozilla-nss.patch
Ja właśnie przekompilowałem mozille 1.1 i galeona2 i działają :)

Aby mozilla się skompilowała musisz mieć patche w odpowiednich wersjach:
mozilla-nss.patch - rev 1.2
gtk2mozilla_head.patch - rev 1.1
mozilla-ldap-with-nss.patch - trzeba go ręcznie poprawić :( Jakby co to
mogę podesłać poprawioną wersję.

> Moze warto poczekac na 1.2 ?
Ale zanim nie wyjdzie, można używać 1.1 :)

--
$+>>  Grzegorz Goławski  <<+$