fetchmail chce qmaila ??

Marcin Wojtczuk fastviper w telkab.pl
Sob, 12 Paź 2002, 16:46:53 CEST

Przetwarzanie zależności...
fetchmail-6.1.0-2 zaznaczył masqmail-0.2.6-1 (wł. smtpdaemon)
Zaznaczono 2 pakiety do instalacji (1 zaznaczony pośrednio):
I fetchmail-6.1.0-2
D masqmail-0.2.6-1

EXTRA!!!! Czemu nie sendmail ?? Czemu to jest domyślny MTA u nas ?
A jak chciałbym omta albo postfix ? No, ale nie to jest najlepsze.

A jak ja chcę, żeby procmail dostarczał mi pocztę (bez żadnego mta)?
Procmail już jest zainstalowany, czemu fetchmail upiera się na MTA ?
Może trzeba dwa pakiety zrobić i instalować fetchmail-no-smtpdaemon ?
A może procmail powinien być smtpdaemon (to chyba niemądre) ?

Windziarskie to trochę jest, sorry, ale tak mi się kojarzy.

Druga sprawa: Czemu poldek nie powiedział mi _od razu_, że jeszcze mi
coś oprócz fetchmaila zainstaluje ? Znaczy nie robi tak jak apt-get,
tylko dla każdego pakietu oddzielnie przetwarza zależności (bug czy
feature ?).
--
 [  FastViper @ telkab . pl ][ http://www.stringi.com/viper/ ]