Tok myślenia rpm'a

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Nie, 13 Paź 2002, 21:09:41 CEST

On Sun, 13 Oct 2002 17:21:31 +0200
Mateusz Korniak <mateusz w ant.gliwice.pl> wrote:

> $ rpm -qip libgnomecanvas-devel-2.1.0-1.i686.rpm

[aflinta w warp RPMS]$ rpm -qip libgnomecanvas-devel-2.1.0-1.athlon.rpm
Name        : libgnomecanvas-devel         Relocations: (not
relocateable) Version     : 2.1.0                             Vendor:
(none) Release     : 1                             Build Date: sob 05
paź 2002 22:02:11 CEST Install date: (not installed)               Build
Host: warp Group       : X11/Programowanie/Biblioteki   Source RPM:
libgnomecanvas-2.1.0-1.src.rpm Size        : 349852
     License: LGPL Signature   : (none)
URL         : http://www.gnome.org/
Summary     : Pliki nagłówkowe libgnomecanvas
Description :
Część libgnomecanvas dla programistów - pliki nagłówkowe.

> Brak -devel w nazwie pakietu (chwilowo nie wiem jak to poprawić w
> *.spec - o ile to bug w spec)

SOA#1 - masz coś zrypane, nigdy z tym problemu nie było.

                            Artur