SPECS: pango.spec (GNOME_2_0) [trojan]

Tomasz Trojanowski tomek w uninet.com.pl
Pon, 14 Paź 2002, 11:41:29 CEST

On Mon, 14 Oct 2002, Michal Moskal wrote:

> Ja tam słabo widzę gnome2 w 1.0 (chyba, że starym zwyczajem termin jest
> za rok). Po prostu dużo mu jeszcze funkcjonlanie brakuje do 1.4. Sam go
> używam (2.1), ale to bardziej w celu doprowadzenia go do użytku niż z
> rzeczywistej potrzeby.

Podobnie było/jest z KDE3, korzystając z opóźnień :P terminu 1.0, możnaby
spokojnie wdrożyć gnome 2.0, pozostawiając jedynie biblioteki 1.4
(gnome-libs, libglade itd.) niezbędne do funkcjonowania takich rzeczy jak
gimp, czy galeon.

Pozdrawiam

--
Tomasz Trojanowski (tomek w uninet.com.pl)

"Between depriving a man of one hour from his life and depriving him of
his life there exist only a difference of degree." (FH, Dune Messiah)