na krawędzi

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Pon, 14 Paź 2002, 11:52:55 CEST

On Mon, 14 Oct 2002 11:47:19 +0200
Jakub Bogusz <qboosh w pld.org.pl> wrote:

> Zależy od tego, co zostało wpisane do $configure_ac.
> Przy odpowiednich wpisach (coś z EXTERNAL?) --intl nie trzeba (ale i
> nie można IIRC) używać.

Chmm, podobno działa z gettext 0.10 - przynajmniej Tomkowi to działało.
Na zwykłym 0.11 się sypie, że nie ma intl w subdirs, a z opcją --intl
przechodzi do budowania i twierdzi, że w żadnym katalogu nie ma nic do
roboty. To chyba nie bedzie takie trywialne, chyba, że trafiłem tylko na
jeden kamyczek na śrdoku jeziora ;)

                         Artur