%if w rpmie

Pon, 14 Paź 2002, 12:18:13 CEST

> /me :-)

To moze wyjasnisz, czy kategorie w plikach narodowych *.omf powinny byc
podawane:

- po angielsku
- w jezyku narodowym, ale zgodnie z tlumaczeniem w .po
- w jezyku narodowym, niekoniecznie zgodnie z tlumaczeniem w .po
- dowolnie (jedno z powyzszych)
?

Bo niektore .omf mi zalatuja swedem niedzialania, ale nie mam pojecia jak to
sprawdzic...

  phone (48)(58) 347 14 61