Propozycja do openssh

Jacek Osiecki joshua w ceti.pl
Pon, 14 Paź 2002, 22:19:53 CEST

Witam!

Bardzo irytujące jest, że openssh nie posiada "session keepalives", w
związku z czym sesje ssh dokonywane zza maskarady bywają źródłem stresów,
frustracji i licznych bluzgów...

Podrzucam w załączniku patch z openssh-unix-dev, wysłany przez
Martina Johanssona (martin w fatbob.nu).

Dzięki niemu w końcu można pracować bez zbędnych stresów.

Link do listu Johanssona:

http://groups.google.com/groups?safe=images&ie=UTF-8&oe=UTF-8&as_umsgid=ali9qs%242m6k%241@FreeBSD.csie.NCTU.edu.tw&lr=&hl=en

Krótko:
Trzeba wpisać do ssh_config opcje:

BogusTrafficIntervalMax 12
BogusTrafficIntervalMin 1

(koniecznie w takiej kolejności - można to poprawić, ja nie zdążyłem)

Może by to wrzucić przed PLD 1.0? Uważam to za co najmniej bardzo ważną
poprawkę...

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki