na krawędzi

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Pon, 14 Paź 2002, 15:38:57 CEST

On Monday 14 October 2002 00:26, Jakub Bogusz wrote:
> Chodzi o pam_userdb.so z podstawowego pama i oddzielny moduł pam_db?
> Trzeba przerobić, żeby budował się z db4 - zapewne na etapie configure.

To one są kompatybilne na poziomie źródeł (db3 i db4)?

> Co do przechodzenia na nowsze wersje - jest jeszcze gettext 0.11.x (na
> -rDEVEL). Próbowałem z nim budować różne rzeczy - to jest jakaś masakra,
> skończyło się na żonglowaniu wersjami w zależności od pakietu :/
> Co najmniej kilkadziesiąt pakietów do łatania.

To znam... sam się naciąłem i zgupiałem.... wogóle ten cały gettextize jest
jakiś chory i już nie wiem co ma być, a co nie ma być w Makefile.am.

> No i poprawki na ISO C++ i libstdc++v3 - pakiety do znalezienia pewnie
> w nestowych buildlogach (jeszcze nie zaglądałem - na razie próbuję się
> pozbyć libstdc++-2.10.0, zostało jeszcze 8 pakietów wymagających starej
> wersji... jak na razie z 50% pakietów wymagało łatania).

Ue... ale roboty... To ja się będę z tymi db'ami męczył :)

Tylko jak branche do tego ponazywać? PLD-NG? :)