[propozycja] zamykamy 1.0

Michał Cieślicki yoshi w aip.pl
Pon, 14 Paź 2002, 17:05:59 CEST

On pon, paź 14, 2002 at 04:43:45 +0200, Tomasz Kłoczko wrote:
> On Mon, 14 Oct 2002, Krzysiek Taraszka wrote:
> Kwestia w tym że uzupełnainie braków idzie wolniej niż pojaiwanie się
> nowych błędów.

W takim razie wydaje mi się, że wstępnie uzgodniony z Tobą na kanale
pomysł utworzenia listy pakietów do zrobienia może się okazać użyteczny.
Czy widzisz jakieś możliwości udoskonalenia tego założenia?

> Jeżeli przez sporą część czausu robię to niemal w pojedynkę to cieżko to
> skończyć.

Sądzę, że jeśli ludzie będą wiedzieli co konkretnie trzeba zrobić, żeby
zamknąć 1.0, zajmą się tym i zostaniesz w sporym stopniu odciążony.

error: php-pear-Config-1.1-2: req pear(stdclass) not found

W takim razie na listę trafił pierwszy oporny pakiet. Kto da więcej?

--
Michał Cieślicki                                            PLD/GNU Linux User
Plonkito ergo sum (c) Igo on apcoh                          BOFH# 264799