[propozycja] zamykamy 1.0

Witold Filipczyk witekfl w poczta.onet.pl
Pon, 14 Paź 2002, 17:39:36 CEST

On Mon, Oct 14, 2002 at 05:05:59PM +0200, Michał Cieślicki wrote:

> W takim razie wydaje mi się, że wstępnie uzgodniony z Tobą na kanale
> pomysł utworzenia listy pakietów do zrobienia może się okazać użyteczny.
> Czy widzisz jakieś możliwości udoskonalenia tego założenia?

> Sądzę, że jeśli ludzie będą wiedzieli co konkretnie trzeba zrobić, żeby
> zamknąć 1.0, zajmą się tym i zostaniesz w sporym stopniu odciążony.

> error: php-pear-Config-1.1-2: req pear(stdclass) not found
>
> W takim razie na listę trafił pierwszy oporny pakiet. Kto da więcej?
Proszę bardzo, lista nie budujących się pakietów wzięta z buildlogs:
DirectFB		heimdal			perl_DBD_Adabas
r_STABLE_kdepim		hylafax			perl_DBD_Oracle
aboot			ices			perl_DBIx_SQLEngine
althea			ickle			perl_Guile
apache_mod_frontpage	icoutils		perl_Inline_Guile
apache_mod_snake	installwatch		perl_Inline_Java
apt			ion			perl_WWW_Babelfish
arch			ipac_ng			pingus
at_spi			jakarta_ant		pmac_utils
atob			jakarta_tomcat		poedit
aumix_gtk		janus			powertweak
batik			jython			ppptcp
bb4			kcmclock		python_DocumentTemplate
cfl			kdebindings		python_HTMLgen
cfs			kdegraphics		python_M2Crypto
chromium		khotkeys		python_PyOpenGL
courier			kmatplot		python_bonobo
crimson			kpictorial		python_gnome
crossavr_libc		krabber			python_numpy_cephes
davfs			ksiemens		python_timeoutsocket
dc_qt			ledit			qmail
dcgui			lgeneral		quik
ddt			libbonoboui		resin
dict_bouvier		libffi			rte
dmsdos			libgcj			sabre
easytag			libgnomecanvas		scribus
ecasound		libgsf			shared_mime_info
eic			libgtkhtml		simikon
eroaster		libmorph		slashem
feh			licq_gtk		stompboxes2
fenris			ltmodem			sylpheed_claws
fop			mahogany		syncal
frox			mdadm			tacppd
fvwm_themes_base	mdctl			think
gail			mozilla			thttpd
gal			mp3blaster		uml
gcl			mrproject		vile
glib2			muddleftpd_authlibmysql	wmakerconf
gliv			mysql++			wmgtemp
gnome_desktop		nautilus_gtkhtml	wmix
gnome_pim		neon			xawtv
gnome_vfs		netload_applet		xfsdump
gnome_vfs_extras	ntop			xmms_input_avi
gnotepad+		ocaml_lablgtk		xp
go			ocaml_mlglade		xpired
gont			openoffice		xspp
grub			pbbuttonsd		yaboot
gtkmm2			peacock			yelp
guile_gtk		perdition		zapping
heartbeat		perl_CGI_WML		zgv

Jeśli to się będzie budowało to będzie milowy krok do 1.0.
--
witekfl