[propozycja] zamykamy 1.0

Marcin Wojtczuk fastviper w telkab.pl
Pon, 14 Paź 2002, 17:42:20 CEST

> W takim razie na listę trafił pierwszy oporny pakiet. Kto da więcej?

        1. kde* (ciągłe zwiechy control center i KMail - to u mnie)
        2. evolution (bugi #381 i 384, #384 został zgłoszony developerom
           evolution, co nie zmienia faktu, że należałoby jednak
           przeportować nowe evolution. Próbowałem, ale potrzebny jest
           nowy gal, a to już ponad moje siły)
        3. mozilla (czy naprawdę tylko mnie dotyczy ten problem:
           http://bugs.pld.org.pl/index.php?ctx_id=1588080&&action=showTicket&ticket_id=299) ?
        4. Słownik niemiecko-angielski przeznaczony dla dictd nie działa
           - proponuję usunięcie z zasobów.
        5. Wczoraj znowu widziałem na pcol 'czemu xmms nie odtwarza
           mp3'. A miał być taki ładny komunikat ;-)
        6. Poldek nie rozumie, że pakiety mogą od siebie zależeć. Np.
           instaluję nowy gal a poldek mówi, że błąd bo gal-devel
           potrzebuje tej starszej wersji.
        7. Poldek nie uaktualnia bazy apt'a tylko samolubnie trzyma swój
           format i nie chce się nim podzielić.

--
 [  FastViper @ telkab . pl ][ http://www.stringi.com/viper/ ]