[propozycja] zamykamy 1.0

Marcin Wojtczuk fastviper w telkab.pl
Pon, 14 Paź 2002, 18:03:21 CEST

W liście z pon, 14-10-2002, godz. 17:59, Piotr Szymanski pisze:
> poldek jest dla ludzi
> apt jest dla honeja (debianowcy) i dla mnie (ludzie dla ktorych poldek jest
> zbyt trudny we obsludze)

Ale co to ma do niekompatybilnych formatów BAZ ? Miałbym to w nosie,
gdyby nie to, że poldek nie bardzo się nadaje do tak sprawnego
zarządzania instalacją pakietów jak apt. Mam za wolne łącze, żeby
codziennie ciągnąć bazę pakietów, więc robię poldek --up. Jednak do
niczgo więcej poldek się nie nadaje (jeszcze ma 'desc' ;). Znaczy za
trudny dla mnie jest i nie ufam mu, z czałym szacunkiem dla autorów
poldka.

Pytam konkretnie: *DLACZEGO* te bazy *MUSZĄ* być niekompatybilne ?
--
 [  FastViper @ telkab . pl ][ http://www.stringi.com/viper/ ]