na krawędzi

Pon, 14 Paź 2002, 18:03:34 CEST

> To ja mam jeszcze lepszą propozycję... od dzisiaj wszystko co jest robione
> odnośnie 1.0 ma swój branch, a head można wypitrasić wedle woli... ok?

Popieram pomysl.
Ale mysle, ze cos takiego powinno byc ogloszone oficjalnym komunikatem
odpowiedzialnych osob (kloczek ?).
Bo inaczej zrobi sie rozgaleziony bajzel.
A jak wiadomo z usuwaniem etykiet z galazek sa w najnowszym cvs problemy
(tak BTW: mysle, ze by sie przydal pacz, ktory by to przywrocil).

  phone (48)(58) 347 14 61