[propozycja] zamykamy 1.0

Pon, 14 Paź 2002, 18:52:17 CEST

On Mon, 14 Oct 2002, Michał Cieślicki wrote:

> W takim razie wydaje mi się, że wstępnie uzgodniony z Tobą na kanale
> pomysł utworzenia listy pakietów do zrobienia może się okazać użyteczny.
> Czy widzisz jakieś możliwości udoskonalenia tego założenia?

Chozi o to że samo tworzenie i korygowanie tego na bierząco to ciut za
mało. Tzrba jeszcze i tak "części wykonawczej" czyli osób które będą
chciałby an bieżąco "strzelać" do elementów tej listy.

Istotne jest tu, że trzeba być tu IMHO niejako elastycznym nie nie
podchodzić do tej listy dogmatycznie czyli mówiać ianczje elastycznei an
beirzco dopuszczac ze do listy moze coś dojsć jak i rónie dobrze jednak
wypaść bez wykonywanai choć najmniejszego ruchu.