[propozycja] zamykamy 1.0

Michał Abramowicz abraam w cs.net.pl
Pon, 14 Paź 2002, 19:13:36 CEST

Dnia 14 Oct 2002 18:03:21 +0200
Marcin Wojtczuk <fastviper w telkab.pl> napisał/a:

> Ale co to ma do niekompatybilnych formatów BAZ ? Miałbym to w nosie,
> gdyby nie to, że poldek nie bardzo się nadaje do tak sprawnego
> zarządzania instalacją pakietów jak apt. Mam za wolne łącze, żeby
> codziennie ciągnąć bazę pakietów, więc robię poldek --up. Jednak do
> niczgo więcej poldek się nie nadaje (jeszcze ma 'desc' ;). Znaczy za
> trudny dla mnie jest i nie ufam mu, z czałym szacunkiem dla autorów
> poldka.

poldek --update
z mana:
With --update program looking up "patches" for existing local
package index, if it fails, then whole index is downloaded.

> Pytam konkretnie: *DLACZEGO* te bazy *MUSZĄ* być niekompatybilne ?

Taka widac była intencja autora poldka coby zrobic nowe narzędzie.

Pozdrawiam.
--
Michał Abramowicz		abraam at cs net pl
	"W Prawie Lepszym Debianie tyż sie da"