[propozycja] zamykamy 1.0

Bartosz Taudul wolf42 w wp.pl
Wto, 15 Paź 2002, 00:41:33 CEST

On Mon, Oct 14, 2002 at 05:42:20PM +0200, Marcin Wojtczuk wrote:
>         3. mozilla (czy naprawdę tylko mnie dotyczy ten problem:
>            http://bugs.pld.org.pl/index.php?ctx_id=1588080&&action=showTicket&ticket_id=299) ?
SOA#1

>         5. Wczoraj znowu widziałem na pcol 'czemu xmms nie odtwarza
>            mp3'. A miał być taki ładny komunikat ;-)
Zainstalowałem PLD i pokazuje mi się jakies tty login. Gdzie jest ikona
'mój komputer'?
Olać. Na głupotę ludzi nic się nie poradzi.

>         6. Poldek nie rozumie, że pakiety mogą od siebie zależeć. Np.
>            instaluję nowy gal a poldek mówi, że błąd bo gal-devel
>            potrzebuje tej starszej wersji.
man poldek, /-G

>         7. Poldek nie uaktualnia bazy apt'a tylko samolubnie trzyma swój
>            format i nie chce się nim podzielić.
Napisz se konwerter.

wolf
--
  Bartek   .  - Jeżeli wkręcamy śrubę... ramiona korkociągu, niektórym ten
  Taudul   :    przyrząd jest bardziej znany...