Gzipowanie modułów

Witold Filipczyk witekfl w poczta.onet.pl
Wto, 15 Paź 2002, 13:47:09 CEST

On Tue, Oct 15, 2002 at 10:36:03AM +0200, Roman Werpachowski wrote:

> I lm_sensors-sensord.

Jesteście pewni, że to gzipowanie modułów?
Czy pojawiają się unresolved symbols?
Czy tylko w instalatorze czy normalnie też?
Może te moduły są jakieś niestandardowe.

BTW, gzipowanie modułów oszczędza megabajty a nie kilobajty.
--
witekfl