Jakis byk w chroocie builidera ?

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Wto, 15 Paź 2002, 14:13:41 CEST

On Tue, Oct 15, 2002 at 01:56:27PM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:
> [...]
[...]
> Któryś z patchy próbuje dodać linkowanie z resolverem z libd zamaist
> używać resolvera z libc.

-lbind wywalone. -lresolv też.

> To jest .. ten właściwy błąd :)

Linkowanie libbind.so i tak jest do poprawki.

> Po za tym te -lnsl też wygladaja mi na podejrzane (zdaje się z kiedyś
> wyłączałem z sendmailu możliwść korzystania z map NISowych i jeżeli nadal
> tak jest to sensdmail jest niepotzrebnie linkowany z libnsl).

/usr/sbin/sendmail nie używa żadnych funkcji z libnsl. -lnsl jest
w SOURCES/sendmail-config.m4, ale być może gdzieś jeszcze, bo przy
linkowaniu jest podane 2 razy.

BTW: polecam search -r libnsl* (a także libresolv*) w poldku -
zapewne w większości przypadków niepotrzebne.

--
Jakub Bogusz