openssh raz jeszcze

Jacek Osiecki joshua w ceti.pl
Wto, 15 Paź 2002, 14:19:47 CEST

On Tue, 15 Oct 2002, Mariusz Mazur wrote:

> Zostawiam i po kilka godzin wiszących bez takich objawów i jestem za
> maskaradą.

Standardowo maskarada zrywa takie połączenia...

> "wyłączyć"? to chyba trochę nielogiczne?

Mniejsza o logiczność - w każdym razie efekt wtedy jest taki że nie zrywa
połączenia ;-)
"Keepalive" w końcu służy do tego by wykrywało ubite połączenia...

> Nie żebym był marudny ale chyba jednak wolałbym to co jest w debianie :)

No to wyciągnij to z tego ich "cudownego" zbiorczego patcha :-(
Kontaktowałem się z autorem patcha i pisał że on tam tylko kiedyś dawno temu
coś podrzucił do prehistorycznej wersji openssh...

Tak więc lepsze to niż nic. Ja już sobie zapodałem i efekty są bardzo miłe.

> Inna sprawa, że to ty to będziesz wrzucać także najwyżej ciebie będą bić...
> wrzucaj :)

Ja nie mam RW - dlatego podesłałem na grupę...

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki
joshua w ceti.pl