blad mount?

Wto, 15 Paź 2002, 15:36:13 CEST

> Niepokojacy wydaje mi sie tez wczesniejszy wpis:
>
> Oct 15 14:35:39 mcinek-serwer kernel: hda: timeout waiting for DMA
> Oct 15 14:35:39 mcinek-serwer kernel: ide_dmaproc: chipset supported
> ide_dma_timeout func only: 14

Znana dolegliwosc niektorych chipsetow IDE.
Jesli to czesto restartowana maszynka, to mozesz poszukac jaderka
zawierajacego w drivers/ide/Config.in opcje (chyba tylko 2.4.x):

CONFIG_BLK_DEV_IDEDMA_TIMEOUT
( Attempt to HACK around Chipsets that TIMEOUT (WIP) )

*recznie* ja odkomentowac i potem wlaczyc.

Jesli zas to maszynka, ktorej czeste rebooty nie sluza, sugerowalbym zmiane
kontrolera IDE (chipset) na inny lub na SCSI.

Jesli oczekujesz, ze dobrze dzialajaca poprawka na to pojawi sie w
dystrybucyjnym jaderku, to chyba musisz poczekac na PLD 3.0 / kernel 2.8
/ ...

Napisanie obslugi IDE od nowa zajmie troche czasu (o ile w ogole znajdzie
sie chetny) :(

  phone (48)(58) 347 14 61