SPECS: rpm.spec (NEW_PEAR_REQUIRES) [misto]

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Wto, 15 Paź 2002, 16:23:30 CEST

On Tue, 15 Oct 2002, Michal Stochmialek wrote:
> Nie zmienia to faktu, ze sa to moduly php. Nie wydaje mi sie, ze dobrym
> pomyslem mieszac tego z pearem.

dlaczego?
To są rzeczy pear-owe - przetłumacz sobie od czego skrótem jest pear :)

> Tak samo wydaje mi sie, ze pakiet php-pear-bcompiler powinnien nazywac
> sie php-bcompiler.

W sumie - czemu nie...

> A moze php-pecl-klasa?

do binarnych? Może być. Nawet fajne.

> hmmm... Poczekamy zobaczymy...

Podstawowe mają być przepisane w C. Dla szybkości.

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...