Uwaga do poldka

Radosław Kintzi lists w eth0.prv.pl
Wto, 15 Paź 2002, 17:07:40 CEST

Cześć

Właśnie robie sobie --upgrade-dist. Szczęście, że sprawdziłem najpierw
ls -u bo zamiast mount|losetup-2.11u-1 w 2.4 z --sn Ra+2.4.18
miałbym nowsze mount|losetup-2.11w-1 tyle, że @2.2. Niestety wersji
2.11w tych pakietów nie ma jeszcze w --sn Ra+2.4.18, przez co poldek
chce mi zainstalować pakiety z --sn ra. Nie dotyczy to tylko paietów
@2.[24]. Takie na przykład util-linux-2.11w-1 też jest tylko w --sn
ra, czyli budowane w okolicy 2.2 i też zostałoby mi zainstalowane przy
--upgrade-dist gdyby nie --hold. Całe szczęście, że są pakiety
@2.[24], bo bym nawet nie zauważył.

Jak widać opcja pri= nie zawsze zdaje egzamin (choś chyba właśnie
dla paków została przygotowana??).

Pozdrawiam,
Radek

--
|: Radosław Kintzi                                                      :|
|: e-mail: redek w eth0.prv.pl :|: home page: coming soon :|: GG: 2199600 :|