katalog wine

Grzegorz Godlewski ggodlewski w wi.ps.pl
Wto, 15 Paź 2002, 19:02:55 CEST

On Tue, Oct 15, 2002 at 06:41:04PM +0200, Michal Moskal wrote:

> Aaa.. dane. No tak programy pod winde pewnie sobie lubią tam pisać. To
> pewnie /var...
Porgramy to może nie (mają od tego My Documents, słynny rejestr itp.),
ale użytkownicy chcą je instalować, a jak ktoś ma usr podmontowane na ro to
lipa.
BTW. w jaki sposób przydzielić gid dla grypu wine. Jest w cvs jakiś plik
z numerami grup?

--
/ Grzegorz Godlewski                                                       /
\ Mail: ggodlewski w wi.ps.pl         Jabber JID: grzesiek w jabber.pld.org.pl \