katalog wine

Grzegorz Godlewski ggodlewski w wi.ps.pl
Wto, 15 Paź 2002, 19:38:01 CEST

> No tak, rpm -Uvh foobar.rpm jak /usr jest ro też nie można zrobić...
Aleś mnie zagiął :) Może wróćmy do teorii, że programy chcą pisać po tych
katalogach :)

--
/ Grzegorz Godlewski                                                       /
\ Mail: ggodlewski w wi.ps.pl         Jabber JID: grzesiek w jabber.pld.org.pl \