thttpd

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Śro, 16 Paź 2002, 08:05:48 CEST

On 15 Oct 2002, Marcin Wojtczuk wrote:
> Kilka uwag o tym pakiecie:
>         * Mimo, że używany user to http, katalog domowy to /home/httpd
>           (konfliktuje z apache). (piszę o %pre)

To trzebaby gdzieś indziej dopisać...
Wogóle to chyba na tak małym demoniku wartoby przejść na
/home/service/httpd ? To samo przy boa...

>         * Podobnie jest w thttpd.conf
>         * Jesli domyślnie ma pozostać port 80 to trzebaby dodać
>           Conflicts: httpd, wzglęnie, Conflicts: apache (wtedy można
>           używać httpd jako uid/gid).

Provides + Obsoletes

>         * Nie udało mi się zbudować --with-php (builder nie reagują na
>           ten switch). Czy powodem jest moja lameria ?

To się kiedyś budowało ze znacznie starszym php.
Z aktualnym trzebaby pewnie "troszkę" posiedzieć nad pożenieniem całości.

>         * Działa poprawnie - serwuje strony.

I fajnie :)

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...