Czemu XFree86-4.2.1-4 nie ma na FTP? (STBR)

Jacek Konieczny jajcus w bnet.pl
Śro, 16 Paź 2002, 08:42:39 CEST

On Tue, Oct 15, 2002 at 10:16:05PM +0200, Artur Flinta wrote:

> Jakiej dziwnej? Release 2.3 jest kolejną oficjalną _stabilną_ wersją
> glibc.

Ale ja nie mam czasu i chęci rozgrzebywać pół systemu, żeby mi wszystko
chodziło z "kolejną oficjalnę stabilną", skoro działa mi ładnie z tym
glibc kóre jest. Zresztą coraz mniej mam zaufania do developerów glibc,
skoro nawet nie zmienili soname modułów NSS, gdy przestały być binarnie
kompatybilne (a są one ładowane dynamicznie przez statycznie linkowane
programy, więc brak tej zmiany powoduje spore problemy, przynajmniej z
tego co się na listach pld i na #pld naczytałem).

Pozdrowienia,
	Jacek