SPECS: python.spec (HEAD) [mmazur]

Jacek Konieczny jajcus w bnet.pl
Śro, 16 Paź 2002, 10:32:00 CEST

On Wed, Oct 16, 2002 at 10:39:39AM +0200, wrobell wrote:

> [...]
>
> Jeśli chcesz wywalać gdbm, to w inny sposób.
>
> Popatrz na plik python-setup.dist (który powinien
> zresztą być patch-em tak naprawdę).
>
> Tak więc, proszę o poprawienie tego.
A ja nie rozumiem czemu usuwać wsparcie dla tych formatów w pythonie.
Ktoś będzie chciał się kiedyś do takiego pliku dostać, python byłby
bardzo do tego wygodny, ale to nie będzie możliwe.

Rozumiem że programy w PLD nie powinny używać gdbm i db3, ale w
narzędziach takich jak python wolałbym jednak to zostawić.

No może nie db3, bo to może zastąpić db4, ale gdbm jak najbardziej.

Pozdrowienia,
	Jacek