SPECS: python.spec (HEAD) [mmazur]

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Śro, 16 Paź 2002, 20:17:12 CEST

On Wednesday 16 October 2002 20:08, Tomasz Kłoczko wrote:
> Rozwiązanie pośrednie: wydzielić python-gdbm .. tak coby mieć to "na
> patelni" :)

Hmmm... no to sprawa się ma tak, że ja na chwilę obecną buduję wszystko co się
da bez gdbm'a, a jak już nic więcej się bez gdbma nie da zbudować to go dodam
i zbuduję resztę. Wtedy się wyjaśni czy cokolwiek będzie tego python-gdbm czy
perl-gdbm (też mam z perla wywalonego gdbma... tyle, że nie commitowałem)
używało. Także na razie się nie oburzać na moje wywalanie z czegoś gdbm'a bo
to się później po prostu obconduje, a teraz mi będzie wygodniej przy
commitach.