SPECS: python.spec (HEAD) [mmazur]

Śro, 16 Paź 2002, 20:48:46 CEST

Mariusz Mazur <mmazur w kernel.pl> writes:

> Czemu? Jeśli ktoś będzie chciał to będzie używał (-with gdbm)... standardowo
> wspierane to nie będzie.
Rozumiem przerabianie aplikacji tak, żeby wszystkie używały db zamiast gdbm
- to jest w porządku - ale wywalanie wsparcia do gdbma w językach takich jak
python czy perl lub wywalanie pakietu gdbm z dystrybucji jest chore bo uniemożliwia
jaki kolwiek dostęp do baz gdbm wygenerowanych przez inne aplikacje. Uniemożliwia
także konwersję z gdbm->cokolwiek innego.

Podwowując jestem za wyrógowywaniem użycia gdbma we wszystkich aplikacjach
_za wyjątkiem_ aplikacji developerskich.

> Inna sprawa, że żeby zachować "czystość" builderów
> kloczek pewnie będzie musiał przy każdym budowaniu czegoś zależnego od gdbm'a
> tego gdbm'a instalować, a później odinstalowywać, ale to już nie mój problem
> (chyba, że będzie trzeba zmuszać wszystkie programy do ignorowania obecności
> gdbma... wtedy to już będzie między innymi mój problem :)
To jest taka metoda dla leniwych jaką ostatnio się uprawia z np. libbind,
zamiast poprawić perla to się wywala libbind-devel. W każdym razie to już
inna bajka.

--
Arkadiusz Miśkiewicz    CS at FoE, Wroclaw University of Technology
arekm w sse.pl   AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PLD/Linux