rpm 4.0.2-98 w pld1!!!?

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Czw, 17 Paź 2002, 08:47:33 CEST

On Wed, 16 Oct 2002, Tomasz Kłoczko wrote:
> Odpowidź masz linijkę niżej :>
> Pomyłek.

Dokończę - twoich...
O klasie Config pisałem, że trzeba COFNĄĆ, a mimo iż popsułeś, nie
przeczytałeś nawet commit-loga, to nie tknąłeś nawet palcem, żeby to
cofnąć. Ja nie mam teraz nawet czasu się wyspąć, więc wybacz, nie zrobię
cofnięcia...

> I zaraz po tym kończymy używać 4.0.2 czyli wrzucanie tego do 4.0.2 nie
> ma i tak sensu.

Nie - po prostu zrób już brancha pld1.0, czy jak to się ma nazywać.

> Nie tylko moje. Za mało się oriwntuję w tym czy można to zrobić i
> dlatego w tych dwuch linjikach jakie zacytowałeś na końcu pojawił się
> znak "?".

Zostaw to po prostu.
To jest nazewnicza kosmetyka...

> Z powyższe mówi że w 1.0 nie musi sie to pojawić. Pytanie jakie
> postawiłem nadal niemniej jest aktualne i prosiłbym o jakąkolwiek
> kolejna sugestię co do tego co z tym zrobić czy też nie robić.

Już napisałem.
rpm z wcześniejszego release do brancha i przebudowanie tych rzeczy, które
się z -98 przebudowały.

> Ktoś potrafi na to pytanie odpowidzieć ?

To jest kosmetyka (choć dobra IMHO - kiedyś nie miałem pojęcia jak nazwać
te klasy).

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...