SPECS: gtk-engines.spec (DEVEL) [grzegol]

Tomasz Trojanowski tomek w uninet.com.pl
Czw, 17 Paź 2002, 13:10:04 CEST

On Thu, 17 Oct 2002, Grzegorz Golawski wrote:

> Podaj wynik rpm -ql gtk2-engines gtk-engines.

Teraz to nie możliwe, wyinstalowałem gtk i gtk2, i wszystko co od tego
zależy. Jutro.

Pozdrawiam

--
Tomasz Trojanowski (tomek w uninet.com.pl)

"Between depriving a man of one hour from his life and depriving him of
his life there exist only a difference of degree." (FH, Dune Messiah)