tftp-hpa.spec

Jacek Rzęsista jacek w samm.com.pl
Czw, 17 Paź 2002, 13:48:53 CEST

On Thu, 17 Oct 2002, Blues wrote:

>Przyglądałeś się utftpd ? Bo tftpd nie jest jedynym...
Ostatnio rozgrzebywałem problem bootowania przez sieć przy pomocy
sieciówki z PXE. Z tego co doszedłem po dokumentacji (syslinux,
pxelinux.doc), to nie ma go wymienionego jako wspierający PXE. Jest to
zresztą server tftp stworzony przez H. Petera Anavina - twórcy syslinuxa
(i modółu pxelinux.0). Zresztą w ltsp też zalecają jego tftp :-) I
faktycznie działą, co sprawdziłem :-)
Pozdrawiam
Jasio.
--