(nest) nss i db4 - błędny magik

jerzy szczudłowski jerzy w jedwab.net.pl
Czw, 17 Paź 2002, 14:51:16 CEST

Arkadiusz Miskiewicz wrote:
> Może masz za starego rpma?

Faktycznie problem był z rpmem. Dokładniej: zainstalowałem wcześniej
rpm-4.1 z nesta a nieusunąłem 4.1 z /usr/local. Po usunięciu magik
stał się dobry :)

Zastanawia mnie jeszcze kwestia komunikatu:
rpmdb: illegal flag specified to DB->cursor
błąd: db4 error(22) from db->cursor: Zły argument

Pojawia się od czasu (bodajże) instalacji rpm-4.1 ze źródeł przy
różnych okazjach korzystania z rpm.

--
   "One world, one web, one program"  -- Microsoft promotional ad
            "Ein Volk, ein Reich, ein Fuehrer"  -- Adolf Hitler