SPECS: pcmcia-cs.spec (HEAD) [alchemyx]

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Czw, 17 Paź 2002, 15:12:40 CEST

On Thu, Oct 17, 2002 at 02:58:16PM +0200, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> Pod warunkiem, ze pamieci nie zabraknie podczas detekcji, ktore moduly
> nalezy zaladowac, a ktore wywalic.
>
> Ale mozliwe, ze masz racje: to moze byc krok we wlasciwym kierunku.

Nie zabraknie, bawiłem się na vmware, sypało się dopiero potem (a może
wcale... nie pamiętam). tmpfs to na pewno krok we właściwym kierunku,
tylko te głupie 2.2...

--
: Michal Moskal ::::: malekith/at/pld-linux.org :  GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: PLD Linux ::::::: Wroclaw University, CS Dept :  {E-,w}-- {b++,e}>+++ h