fileutils 4.1.9-2

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Sob, 19 Paź 2002, 15:39:45 CEST

On Sat, Oct 19, 2002 at 12:15:33PM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:
> On Sat, 19 Oct 2002, Jakub Bogusz wrote:
> [..]
>
> Kiedyś "łącznikiem" był rzm ale zdaje się, że nie ma juz tyle czas uco
> niegdyś.

No właśnie parę razy podsyłałem mu uwagi lub poprawki - bez odzewu,
w nowych wersjach ciągle nie poprawione.
Większość zasobów pl.po dostępne pod
http://www.iro.umontreal.ca/contrib/po/teams/PO/pl/
wygląda na "uaktualniane" tylko przez msgmerge.

Dotyczy to nie tylko pakietów "przypisanych" rzm.
W glibc 2.3.1 pl.po jest... z wersji 2.1.2.

--
Jakub Bogusz    http://www.cs.net.pl/~qboosh/